Retourneren en garantie

Retourbeleid

Bedenktijd

  • U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen
  • Deze bedenktijd gaat in op de dag nadat u, of een door u aangewezen derde, het product heeft ontvangen
  • Binnen deze periode kunt u het product beoordelen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen

Uitzonderingen retourrecht

  • Gepersonaliseerde reviewkaartjes kunnen niet geretourneerd worden
  • Producten die op maat zijn gemaakt voor uw specifieke situatie
  • Producten die om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden en waarvan de verzegeling is verbroken

Retourprocedure

  1. Meld uw retour aan via ons contactformulier op de website of per e-mail
  2. U ontvangt een bevestiging met retourinstructies
  3. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking
  4. Voeg het ingevulde retourformulier toe
  5. Verstuur het pakket naar ons retouradres
  6. Bewaar het verzendbewijs tot de retour is afgehandeld

Retourvoorwaarden

  • Het product is ongebruikt
  • Het product is compleet
  • Het product zit in de originele verpakking
  • Alle originele labels en kaartjes zijn nog aanwezig
  • Het product vertoont geen beschadigingen

Retourkosten

  • De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening
  • Deze kosten bedragen ongeveer € 6,95 (binnen Nederland)
  • Bij een foutieve levering of beschadigd product vergoeden wij de retourkosten

Terugbetaling

  • Na ontvangst van uw retour controleren wij het product
  • Bij goedkeuring ontvangt u binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug
  • Wij betalen terug via dezelfde betaalmethode als waarmee u heeft betaald
  • De originele verzendkosten worden ook terugbetaald als u de hele bestelling retourneert

Garantie

Garantieperiode

  • Op al onze producten geldt de wettelijke garantie
  • Deze garantie dekt fabricagefouten en materiaaldefecten
  • De garantieperiode gaat in op de dag van ontvangst

Wat valt onder garantie?

  • Drukfouten die niet overeenkomen met uw bestelling
  • Materiaaldefecten
  • Productiefouten
  • Kleurafwijkingen die significant afwijken van de getoonde voorbeelden

Wat valt niet onder garantie?

  • Normale slijtage
  • Schade door oneigenlijk gebruik
  • Schade door externe factoren (water, vuur, etc.)
  • Kleine kleurverschillen tussen verschillende productiebatches
  • Schade ontstaan door het niet opvolgen van gebruiksinstructies

Garantieprocedure

  1. Meld het defect zo snel mogelijk via e-mail of whatsapp
  2. Voeg foto’s toe van het defect
  3. Wij beoordelen uw garantieclaim binnen 2 werkdagen
  4. Bij acceptatie ontvangt u instructies voor het terugsturen
  5. Na ontvangst ontvangt u een vervangend product of terugbetaling

Garantieafhandeling

  • Bij een geldig garantieclaim zijn er geen kosten voor u
  • Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren
  • U ontvangt een vervangend product of het aankoopbedrag terug
  • Bij vervanging streven we naar een levertijd van maximaal 5 werkdagen

Klachten

Klachtenprocedure

  1. Meld uw klacht zo snel mogelijk via ons contactformulier of whatsapp
  2. Beschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk
  3. Voeg indien mogelijk foto’s toe
  4. Wij reageren binnen 2 werkdagen op uw klacht
  5. We zoeken samen naar een passende oplossing

Niet tevreden met de oplossing?

  • U kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie
  • Of gebruik maken van het ODR platform van de Europese Commissie

Contact

Retouradres

ReviewKaartjes.nl
T.a.v. Retouren
Meienshovel 14
5571NX, Bergeijk

Klantenservice

  • Telefoon: 0651728883
  • E-mail: info@reviewkaartjes.nl
  • WhatsApp: 0651728883
  • Bereikbaar: ma-vr 09:00-17:00

*Wijzigingen in dit beleid voorbehouden. Controleer altijd de actuele versie op onze website.