Retourbeleid
Bedenktijd
- U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen
- Deze bedenktijd gaat in op de dag nadat u, of een door u aangewezen derde, het product heeft ontvangen
- Binnen deze periode kunt u het product beoordelen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen
Uitzonderingen retourrecht
- Gepersonaliseerde reviewkaartjes kunnen niet geretourneerd worden
- Producten die op maat zijn gemaakt voor uw specifieke situatie
- Producten die om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden en waarvan de verzegeling is verbroken
Retourprocedure
- Meld uw retour aan via ons contactformulier op de website of per e-mail
- U ontvangt een bevestiging met retourinstructies
- Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking
- Voeg het ingevulde retourformulier toe
- Verstuur het pakket naar ons retouradres
- Bewaar het verzendbewijs tot de retour is afgehandeld
Retourvoorwaarden
- Het product is ongebruikt
- Het product is compleet
- Het product zit in de originele verpakking
- Alle originele labels en kaartjes zijn nog aanwezig
- Het product vertoont geen beschadigingen
Retourkosten
- De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening
- Deze kosten bedragen ongeveer € 6,95 (binnen Nederland)
- Bij een foutieve levering of beschadigd product vergoeden wij de retourkosten
Terugbetaling
- Na ontvangst van uw retour controleren wij het product
- Bij goedkeuring ontvangt u binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug
- Wij betalen terug via dezelfde betaalmethode als waarmee u heeft betaald
- De originele verzendkosten worden ook terugbetaald als u de hele bestelling retourneert
Garantie
Garantieperiode
- Op al onze producten geldt de wettelijke garantie
- Deze garantie dekt fabricagefouten en materiaaldefecten
- De garantieperiode gaat in op de dag van ontvangst
Wat valt onder garantie?
- Drukfouten die niet overeenkomen met uw bestelling
- Materiaaldefecten
- Productiefouten
- Kleurafwijkingen die significant afwijken van de getoonde voorbeelden
Wat valt niet onder garantie?
- Normale slijtage
- Schade door oneigenlijk gebruik
- Schade door externe factoren (water, vuur, etc.)
- Kleine kleurverschillen tussen verschillende productiebatches
- Schade ontstaan door het niet opvolgen van gebruiksinstructies
Garantieprocedure
- Meld het defect zo snel mogelijk via e-mail of whatsapp
- Voeg foto’s toe van het defect
- Wij beoordelen uw garantieclaim binnen 2 werkdagen
- Bij acceptatie ontvangt u instructies voor het terugsturen
- Na ontvangst ontvangt u een vervangend product of terugbetaling
Garantieafhandeling
- Bij een geldig garantieclaim zijn er geen kosten voor u
- Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren
- U ontvangt een vervangend product of het aankoopbedrag terug
- Bij vervanging streven we naar een levertijd van maximaal 5 werkdagen
Klachten
Klachtenprocedure
- Meld uw klacht zo snel mogelijk via ons contactformulier of whatsapp
- Beschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk
- Voeg indien mogelijk foto’s toe
- Wij reageren binnen 2 werkdagen op uw klacht
- We zoeken samen naar een passende oplossing
Niet tevreden met de oplossing?
- U kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie
- Of gebruik maken van het ODR platform van de Europese Commissie
Contact
Retouradres
ReviewKaartjes.nl
T.a.v. Retouren
Meienshovel 14
5571NX, Bergeijk
Klantenservice
- Telefoon: 0651728883
- E-mail: info@reviewkaartjes.nl
- WhatsApp: 0651728883
- Bereikbaar: ma-vr 09:00-17:00
*Wijzigingen in dit beleid voorbehouden. Controleer altijd de actuele versie op onze website.